Kalite Politikamız


  • Yönetim sistemimizin etkinliğini sürekli kılmak
  • Sunduğumuz hizmetlerin her safhasında, süreç iyileştirmeyi temel felsefemiz olarak uygulamak
  • Tüm iş planlarımız ayrıntılı bir şekilde yapmak ve uygulamak,
  • Tüm sunduğumuz hizmetlerde müşterinin itibarını düşünerek hareket etmek ve bunu kendi itibarı olarak düşünmek
  • Tüm sunduğumuz hizmetlerde verimlilik ilkelerine sadık kalmak Ürün ve hizmetlerimizin kalitesini sürekli ölçmek ve iyileştirmek
  • Hizmetlerimizin ekolojik çevreye uyumlu olmasına azami özen göstermek,
  • Müşteri taleplerini süresinde ve istenildiği şekilde karşılamasına azami önem vermek,
  • Müşterilerimize sunulan kaliteli hizmetlerimizle,onlara rekabet avantajı sağlamak

MüşterilerimizNe Diyor?


Bugüne kadar birlikte çalıştığımız müşterilerimizin POLO ORGANİZASYON hakkında yaptığı yorumları aşağıda bulabilirsiniz.


  • Sayın Polo Organizasyon Yetkilileri,

    Saha Pazarlama operasyonları ve özellikle Total Akademi Takımı için göstermiş olduğunuz ilgi, destek ve başarılı hizmetlerden dolayı size ve değerli ekibinize teşekkür eder, başarılarınızın ve iş birliğimizin artarak devam etmesini dileriz.

    Saygılarımla

    Selim Esenli - İstasyon Ağı Eğitim Müdürü
    Selim Esenli - İstasyon Ağı Eğitim Müdürü
    Total Oil Türkiye A.Ş.
  • Saha pazarlama operasyonları, toplantı organizasyonları ve daha birçok aktivite de göstermiş olduğunuz ilgi, destek, hassasiyet ve başarılı hizmetlerden dolayı size ve ekibinize teşekkür eder, başarılarınızın ve iş birliğimizin artarak devam etmesini dileriz.

    Mehmet M. Selçuk - Madeni Yağlar Teknik Servisler ve Pazarlama Müdürlüğü
    Mehmet M. Selçuk - Madeni Yağlar Teknik Servisler ve Pazarlama Müdürlüğü
    Total Oil Türkiye A.Ş.


BizimleÇalışmak İster misiniz?


Adınız ve Soyadınız*

Telefon No*

E-Posta Adresi*

Web Siteniz

Size nasıl yardımcı olabiliriz?

Sunmuş olduğumuz çözümlerden hangileri ilginizi çekiyor?


Translate »